Ostoskorisi on tyhjä.


Nopea 1-3 arkipäivän toimitus
Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksiin
Ilmainen 60 päivän palautusoikeus

Usein kysyttyä

Rannekelloja.fi Usein Kysyttyä Sisällysluettelo:
1. Kuinka pitkä on toimitusaika?
2. Mitkä ovat toimituskulunne?
3. Millä tavalla voin maksaa ostokseni verkkokaupassa?
4. Onko kaikkia tuotteita suoraan varastossa?
5. Miksi tuotetta ei voi tilata jos se on loppunut varastosta?
6. Tuote ei vastannut odotuksiani ja haluan palauttaa sen, kuinka toimin?
7. Ovatko kaikki tuotteenne aitoja?

8. En ole saanut seurantakoodia tai tilaukseni ei ole saapunut?
9. Toimitetaanko kello alkuperäisessä pakkauksessaan?
10. Rannekelloni pysähtyi, onko kelloni rikki?
11. Rannekellossani on vikaa, kuinka toimin?
12. Mitä eroa on kvartsi- ja automaattikellolla?
13. Et löytänyt vastausta kysymykseesi?

 

1. Kuinka pitkä on toimitusaika?

Toimitusaika on kaikilla varastossa olevilla tuotteilla 1-3 arkipäivää. Tuotteet lähetetään 24 tunnin kuluessa tilauksesta, jonka jälkeen saat Itellan seurantakoodin sähköpostiisi. Tuotteet ovat noudettavissa lähimmästä postin toimipisteestä usein 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

 

2. Mitkä ovat toimituskulunne?

Toimituskulumme ovat 4,90€ alle 100€ tilauksissa. Kaikki yli 100€ tilaukset toimitamme ilman postikuluja. Huomaathan että toimitamme tilaukset vain Manner-Suomen alueelle.

 

3. Millä tavalla voin maksaa ostokseni verkkokaupassa?

Voit maksaa ostoksesi seuraavilla maksutavoilla:

  1. Verkkopankkimaksamisen seuraavien pankkien asiakkaille: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-pankki ja Ålandsbanken.

  2. Luottokortit: MasterCard, Visa, Visa Electron ja Eurocard (credit ja debit).

  3. Klarna Lasku ja Klarna Tili.

  4. PayPal - Maksa verkko-ostokset turvallisesti PayPalilla. Lue lisää: www.paypal.com

Kaikki maksumme välittyvät Paytrail Technology Oy:n (ent. Suomen Verkkomaksut Oy) tai PayPal:in suojatussa yhteydessä. Verkkokauppaamme ei käsittele, eikä sinne jää luottokorttien tietoja tai henkilötunnuksia.

Lisätietoja maksamisesta saat täältä

 

4. Onko kaikkia tuotteita suoraan varastossa?

Ilmoitamme tuotteen yhteydessä onko kyseistä tuotetta varastossa. Verkkokaupastamme ei voi tilata tuotteita jotka ovat päässeet loppumaan varastostamme, tällä tavalla varmistamme että pystymme toimittamaan jokaisen tuotteen 1-3 arkipäivän kuluessa. Mikäli haluamasi tuote on päässyt loppumaan voit aina tiedustella sen saatavuuttaa sähköpostitse: info(ät)rannekelloja.fi

 

5. Miksi tuotetta ei voi tilata jos se on loppunut varastosta?

Useita kellomalleja valmistetaan rajoitettu erä, eikä niitä täten ole jatkuvasti saatavilla. Haluamme välttää ikävät tilanteet joissa asiakas on tilannut tuotetta jota ei enään valmisteta. Usein myös tukkuliikkeiden ja valmistajien toimitusajat vaihtelevat suuresti jolloin tuotteen toimitusaika voi venyä pitkäksi. Lukitsemalla varastostamme loppuneen tuotteen pystymme takaamaan asiakkaillemme nopean ja luotettavan toimituksen.

Kun loppunutta tuotetta saapuu lisää varastoon aktivoituu tuote taas ja sitä voidaan tällöin tilata. Mikäli tuotteen valmistus on loppunut poistetaan tuote valikoimasta.

 

6. Tuote ei vastannut odotuksiani ja haluan palauttaa sen, kuinka toimin?

Mikäli et ollut tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen on sinulla 60 päivän palautusoikeus tilauksellesi. Huomaathan että tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa ja että alennustuotteilla ei ole palautusoikeutta. Lisätietoa palauttamisesta löydät täältä

 

7. Ovatko kaikki tuotteenne aitoja?

Kaikki verkkokauppamme tuotteet ovat aitoja. Kaikki rannekellot tilataan joko suoraan valmistajalta tai kunkin merkin valtuutetulta edustajalta Suomessa.

 

8. En ole saanut seurantakoodia tai tilaukseni ei ole saapunut?

Mikäli et ole saanut seurantakoodia kolmen (3) arkipäivän kuluessa tilauksestasi tai tilauksesi ei ole saapunut seitsemän (7) arkipäivän kuluessa olethan yhteydessä meihin. Ratkaisemme tilanteen välittömästi saatuamme tiedon siitä.

 

9. Toimitetaanko kello alkuperäisessä pakkauksessaan?

Toimitamme kaikki rannekellot valmistajien alkuperäisissä pakkauksissa.

 

10. Rannekelloni pysähtyi, onko kelloni rikki?

Useimmat valikoimamme kelloista ovat kvartsikelloja, eli paristokäyttöisiä. Kellon pysähtyminen johtuu usein pariston loppumisesta eikä kellossa olevasta viasta. Lähin kelloliikkeesi vaihtaa paristot usein n. 5-10 euron hintaan.

Automaattikello pysähtyy muutaman päivän kuluessa, mikäli se ei saa liikettä tai valoa käyntivoimakseen. Kello käynnistyy kun sitä aletaan liikuttamaan tai se viedään valoon.

 

11. Rannekellossani on vikaa, kuinka toimin?

Kullakin rannekellolla on valmistajan takuu, joka ilmoitetaan tuotetiedoissa. Mikäli epäilet että kellossasi on takuun piiriin kuuluva vika olethan yhteydessä meihin. Lähetämme vialliset kellot valmistajalle, joka tarkastaa onko vika tuotteessa vai vääränlaisesta käytöstä johtuva. Kaikki takuun piiriin kuuluvat viat korjataan tai korvataan uudella kellolla.

 

12. Mitä eroa on kvartsi- ja automaattikellolla?

Kvartsikellot eli ns. sähkökellot toimivat paristoilla kun taas automaattikellot virittyvät kädenliikkeiden tai valon voimasta. Automaattikellot käyvät muutaman päivän ilman liikettä tai valoa, jonka jälkeen ne pysähtyvät. Automaattikello voidaan käynnistää uudelleen liikuttelemalla sitä tai viemällä se valoon.

Automaattikellot ovat usein kvartsikelloja arvokkaampia, sillä niiden valmistus vaati enemmän käsityötä ja osat ovat arvokkaampia.
Lisätietoja rannekellojen tyypeistä, ominaisuuksista ja materiaaleista saat rannekello-oppaastamme.

 

13. Et löytänyt vastausta kysymykseesi?

Katsothan vielä osiomme:

Toimitusehdot

Maksutavat

Toimituskulut

Palautukset

Rannekello-opas

tai ole meihin yhteydessä sähköpostitse info(at)rannekelloja.fi